Thursday, April 17, 2008

pendapat abg tut pasal Congkak

Lepas saje aku tgk congkak aku terus g kfc.lapr nak makan. tiba- tiba tejumpa abg n kakak ni.dia orang kuat filem.nama dia sume orang filem kenal. dia n isterinya abg n kak angkat aku.. aku crita ar pendapat aku psl Congkak..
pendapat dia filem ni memang best.. tapi audio terlalu over.. ramai orang bg tau psl ni pada dia. tapi kata dia tak kisahla..kita buat filem ada bnyak method dan teori..yang penting PENONTON SUKA..
malam td aku tgk tv. david teoh ada pulak..menurut kata beliau kuailti audio filem congkak hmpir sama dengan filem Holywood. dia lantik penasihat khas untuk audio..
mungin benar kata abg tu dan org ramai...audio over giler..tapi bg aku 2 mungkin bebda baru..kita tak biasa dengar filem mlaysia mcm tu kan..lama2 ok ar...

1 comment:

Anonymous said...

bila g tgk wayang?? wah siap mkn kfc lg ekk... mase ngan org asyik takde duit je!!!!!