Tuesday, April 15, 2008

dua kali terkena dengan director ahmad idham

dulu ada agency panggil casting untuk drama impak maksima arahan ahmad idham. aku pun bersusah payah datang..
sampai je ahmad idham tak casting pun..bkn saje tak casting malah tgk aku pun tak..


kali kedua kene lagi teruk..
pada 13 april jam 7 PM ECELENT PIC UNTUK DRAma bersiri tv3..dia suruh aku datang dengan serta merta. aku pun datangla dengan menyusahkan member aku.dah nak sampai sesat pulak sebab tak biasa area langat sebab gelap.

sampai je apalagi menunggu aku...
last nak dekat sejam assis director pun setuju amik aku berlakon.aku punya seronok abis belanja kwn.yela dpt rezeki.dorang tak casting aku sebab dorang dah tgk aku berlakon n aku pernah buat drama radio dengan kakak ni.

pada esoknya jam 12.30 asist PM call aku kene datang shooting jam 2. kete aku tk bawa g hostel.aku pun sewa kete.dengan sesat lg aku datang sana. tp takpe semngat punya psl.. sampai dorang bg skrip.. dah make up n dah nak masuk set tiba2....
asist PM bagi tahu aku dia minta maaf,,ahmad idham selaku produser n director tak bagi aku pengang watak tu..
aku pun pulanglah dengan kecewa..

nak ikutkan hati memang angin tp tkpe yang penting dia n yang lain dah tahu aku bleh berlakon.just tunggu masa je..
jd aku kuatkan semangat walaupun dah malu...
nak berjaya bkn senang

3 comments:

Ande Sikutawangsa said...

sedih dan terharu aku membacanya.
tak apa farid,,itu usaha dan ujian namanya.
pasti ada hikkmahnya..percayalah.

Unknown said...

aku penah diminta belakon d holywod, tp aku sesat kat bolywod.. sbb 2 aku x diterima.. sedih..

misztick said...

sy ske awk berlakon !!!!
im gonna be ur no 1 fan..hehe (cam saiko lak)..looking 4ward to see lots of Mail on TV.