Wednesday, April 16, 2008


aku baru lepas shoting iklan PLKN...kat sini aku bukan nak poyo pasal masuk iklan kat tv. just nak berkongsi pengalaman dan ilmu....

aku kene turunkan usia aku dalam 4 tahun.. dalam iklan ini aku kena jadi kanak2 riang. nampak senang tapi ada sukarnya..
nape??
1. aku perlu ceria yang berusia 17tahun.
2. pergerakannya perlu besar seolah mcm menari tapi aku banyak kali ditegurdirector sebab terbawa teater..
3. kurang pengalaman..

jadi kwn2... walaupun kita diberi lesen untuk membina pergerakan besar tapi jgn bwk gaya teater. boleh besar tapi korang kene lagi nature kan ia. susah nak nature oh.. macam2 cara aku buat..aku bergurau, berborak,memerhati dan paing peningrasa. kalu korang cara korang ar.. kalu berkesan bagi tau aku k..
nanti tak lama lagi iklan ni akan kuar tv. t korang coment ar yer lakonan aku.. baik kata baik bruk kata bruk tapi beralas ar sbb kita org melayu.baik pun jgn sampai melambung..ni pesan nenek aku sampai sekarang aku ingat..

1 comment:

Aina said...

salam. ingat kah anda pada saya??? hehe..kerana iklan ni anda mengambil keputusan untuk botak?? aduh, hilanglah seorang hero berambut panjang yang diidamkan oleh Dr Anuar Nor Arai. :P..