Wednesday, April 16, 2008

aku kene pandai...
ini kisah sambungan daripada kisah 2kali terkena denga director congkak ahmad idham. selepas tu aku pergi dari lokasi lalu aku terus g stapak dr bangi untuk casting drama tut.......

samapi je dorang bg skrip untuk aku tgk... aku "wah, cerita komedi" pastu PM suruh aku tunggu satu scene selesai baru casting aku..

tnggu punya tunggu dah pukul 9. aku tertekan. dahla aku sewa kete member sebab aku tak bawa kete g puncak perdana. dia dah bising jd aku pun tertekan.. tapi dah keje dan minat sangat nak berlakon n kecewa td... dorang punye crew pun trun makan. tapi aku masih tak dipanggil casting...masa dah semakin suntuk...
aku punya angin cara dorang layan aku tapi aku control ar... last dorang pun kelam kabut bw aku g jmpa director..gamaknya kalu aku tak angin dr petang sampai pukul12 ar aku tunggu..

jd aku pun casting... dengan rushing dan emosi tak tentu.. jap kat tingkat bwh jap kat atas utk casting..aku dah tbleh control dan tak dpt bermain...

jd aku pun tak dapat watak tu...

pengajarannya bkan aku nak maki director tu tapi just nk bg tau kepada orang2 mcm aku yang nak mula bertampak dunia lakonan..kita kena bnyak bersabar dan berlajar. belajar tentang ilmu lakonan, displin, jaga persaan orang dan kita, busness, berani dan tahan malu..

patutlah pelakon banyak yang tak tau malu...
geng doakan aku berjaya dan doakan aku kang dah berjaya jangan sombong k...

No comments: